Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2019

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ...2019...




Φτάνοντας στο τέλος του 2019 θα ήθελα να κάνω τον απολογισμό μου και να ευχαριστήσω θερμά όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου, όσους με εμπιστεύτηκαν, όσους με στήριξαν και όσους αναγνώρισαν τις προσπάθειες μου στον τομέα των Γραμμάτων και του Πολιτισμού χαρίζοντας μου όμορφες στιγμές και αναμνήσεις.

Το έτος 2019 σηματοδοτείται από την έναρξη της λειτουργίας του Εκδοτικού μου Οίκου "Ζωή και Τέχνη". Ένα δύσκολο βήμα σε μια μικρή πόλη με πολλές λειτουργικές δυσκολίες στον τομέα αυτό. Κλείνομε την πρώτη μας χρονιά με πέντε εκδόσεις που έτυχαν και τυγχάνουν πολύ θετικής ανταπόκρισης. Ευχαριστούμε τους συγγραφείς που μας εμπιστεύθηκαν και μπήκαν στην οικογένεια των Εκδόσεων μας.


2019 λοιπόν και τρείς βραβεύσεις... Απονομή του Παγκύπριου Βραβείου Careeατις για την προφορά μου στα Γράμματα και τον Πολιτισμό από το BPW Λεμεσού, Παγκόσμιο Βραβείο για τα blogs του περιοδικού Ζωή και Τέχνη και των Εκδόσεων Ζωή και Τέχνη από τον Σύνδεσμο Γυναικών Blogger και βράβευση από την Ένωση Θεατρικών Συγγραφέων Κύπρου στον διαγωνισμό Θεατρικού Έργου...Ευχαριστώ θερμά τις επιτροπές και τους Οργανισμούς για τις βραβεύσεις.


 Θερμές ευχαριστίες επίσης στον Ε.Π.Ο.Κ. Ελλάδος για την συμπερίληψη μελέτης και διηγήματος μου σε συλλεκτική τους έκδοση.




Ευχαριστώ επίσης θερμά την κα. Τούλα Κακουλλή και την κα. Δήμητρα Σωκράτους για την τιμή που μου έκαναν με την πρόσκληση τους για την παρουσίαση των βιβλίων τους.

 

Θερμές ευχαριστίες σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία που είχα την χαρά να λάβω πρόσκληση τους. Για τις όμορφες στιγμές Δημιουργικής Γραφής με τα παιδιά, την δημιουργία ενδοσχολικών περιοδικών, την παρουσίαση των παραμυθιών που δημιουργήσαμε με τα παιδιά στις ιστοσελίδες των σχολείων και τις εκθέσεις που έγιναν με τις δουλειές των παιδιών κατά την διάρκεια των σχολικών εορτών.

 

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω το Πετρίδειο Ίδρυμα για την άψογη συνεργασία τα τελευταία έξη χρόνια μέσα από την οποία καταφέραμε να βάλομε την Πάφο στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό χάρτη μέσω των Λογοτεχνικών Βραβείων "Χριστόδουλος και Μαρία Πετρίδη" και να προσφέρομε ουσιαστικά στον κόσμο και τον τομέα της λογοτεχνίας. Θερμές ευχαριστίες επίσης για την εμπιστοσύνη τους όσον αφορά τις  παρουσιάσεις των υπολοίπων εκδηλώσεων του Ιδρύματος.

Εύχομαι σε όλους Καλές Γιορτές και κάθε καλό σε σας και τις οικογένειες σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου