Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2019

Παγκύπριο Βραβείο CAREEάτις για την προσφορά μου στα Γράμματα και τον Πολιτισμό.


Αφιερώνω το βαρύ και τιμητικό αυτό βραβείο στους γονείς μου και ιδιαίτερα στην μητέρα μου που δεν είναι πια μαζί μας, για όλα όσα μου πρόσφεραν με τόση αγάπη. 
Σας ευχαριστώ πολύ για όλα!!!

Παγκύπριο Βραβείο CAREEάτις για την προσφορά μου στα Γράμματα και τον Πολιτισμό.

Ξεκίνησα πριν επτά χρόνια την ενασχόληση μου με τα γράμματα και τον πολιτισμό. Στόχος μου ήταν όχι μόνο να εκδοθούν κάποια βιβλία μου αλλά και να δημιουργήσω θεσμούς που θα προσέφεραν τόσο στα άτομα που ασχολούνται με τους τομείς αυτούς όσο και στην πόλη μου και κατ’ επέκταση στην πατρίδα μου. Κατάφερα να δημιουργήσω το διαδικτυακό περιοδικό «Ζωή και Τέχνη» μέσω του οποίου προβάλλονται κυρίως οι τέχνες και τα γράμματα. Στο περιοδικό υπάρχουν επίσης και ενότητες εγκυκλοπαιδικών γνώσεων και καθημερινού ενδιαφέροντος όπως ιατρική, ψυχολογία και θέματα νομικής φύσεως. Δημιούργησα επίσης την διαδικτυακή εφημερίδα Sports in Cyprus με στόχο την γνωριμία με το κοινό όσων αθλημάτων δεν τυγχάνουν προβολής. Μέχρι στιγμής υπάρχει συνεργασία με τριανταεπτά ομοσπονδίες. Συνέχισα με την δημιουργία του παιδικού διαδικτυακού περιοδικού "Το μυρμήγκι", του Εκδοτικού Οίκου Ζωή και Τέχνη και της Ακαδημίας Life Coaching και Δημιουργικής Γραφής η οποία είναι κάτω από την ομπρέλα του Εκδοτικού Οίκου και προσφέρει κυρίως σεμινάρια για παιδιά και ειδικά σεμινάρια για ενήλικες.
Ταυτόχρονα μέσω του διαδικτυακού μου περιοδικού και του νεοσύστατου Εκδοτικού μου Οίκου και σε συνεργασία με το Πετρίδειο Ίδρυμα θεσμοθετήσαμε τα ετήσια Πανελλήνια Λογοτεχνικά Βραβεία Συγγραφής  «Χριστόδουλος και Μαρία Πετρίδη» που έβαλαν τόσο την Πάφο όσο και την Κύπρο εδώ και τέσσερα χρόνια στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό χάρτη και που έχουν καθιερωθεί ως ένας πολύ δυνατός θεσμός. Μέρος από την δουλειά μου επίσης έχει δοθεί ανιδιοτελώς σε περιοδικά, εφημερίδες και σχολεία.

Γι αυτό και είναι με ιδιαίτερη χαρά που λαμβάνω το βραβείο αυτό ως μια αναγνώριση για την σκληρή δουλειά, το προσωπικό κόστος, την αφοσίωση μου και την ανιδιοτελή προσφορά μου στους τομείς αυτούς.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Ο.Γ.Ε.Ε. Λεμεσού διοργανωτή των βραβείων, την κ. Πέπη Ορφανίδου Πρόεδρο του Ο.Γ.Ε.Ε. Λεμεσού και κάθε μέλος ξεχωριστά, όπως και την κριτική επιτροπή για την μεγάλη τιμή που μου κάνουν να μου απονείμουν το βραβείο αυτό. Θα ήθελα επίσης να τους συγχαρώ για την εξαιρετική τους πρωτοβουλία να θεσμοθετήσουν βραβεία με πολύ διαφορετικό ύφος από τα υφιστάμενα και να αγκαλιάσουν με αυτό τον τρόπο όλες τις γυναίκες της Κύπρου.

Εύχομαι κάθε επιτυχία στην αξιόλογη πορεία που έχουν διαγράψει και εύχομαι συνεχίσουν να δημιουργούν τέτοιους αξιόλογους θεσμούς.

Ευχαριστώ πολύ!!!



ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ


Φιλοσοφία των βραβείων «CAREEάτις» (Καρυάτις)


Τα βραβεία στοχεύουν στην ανάδειξη λαμπρών μεν αλλά λιγότερο προβεβλημένων γυναικών, που ξεχωρίζουν για την κοσμοθεωρία, τις αρετές και στάση τους για την ζωή, την φιλοσοφία και προσέγγιση τους, την δράση και τα επιτεύγματα τους που δυνατόν να εμπνεύσουν και άλλες γυναίκες να πορευθούν το ίδιο ανεπιτήδευτα δημιουργικά και δοτικά.

Τα βραβεία στοχεύουν επίσης να αναδείξουν νέα κριτήρια στάθμισης της γυναικείας αριστείας και επιτευγμάτων, προσμετρώντας γυναικεία χαρακτηριστικά όπως την ενσυναίσθηση (empathy), δοτικότητα, διαίσθηση και εσωτερικότητα. Έτσι τα κριτήρια διαφοροποιούνται από στερεότυπα που επικράτησαν και αποδίδονται στην περιορισμένη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομία, επιχειρήσεις, κλπ των προηγούμενων δεκαετιών.

Τέλος ευχόμαστε τα βραβεία να καταστούν ύμνος στην συνεισφορά των γυναικών για την διαμόρφωση υγειών δομών και δεσμών στην κοινωνία, για την εμπέδωση ηθών και αξιών, για την ισομερή και ισότιμη συμμετοχικότητα.

Κριτήρια

1. Η υποψήφια αποπνέει μια εσωτερική καλλιέργεια και ομορφιά. Δύναται να αποτελέσει υπόδειγμα για άλλες γυναίκες εμπνέοντας τις, παρότι η διαδρομή της μπορεί να μην έχει γίνει ευρύτερα γνωστή ή τύχει γενικότερης αναγνώρισης.

2. Ως δείκτης της γυναικείας επιτυχίας τα βραβεία «CAREEάτις» προσμετρούν τα αλληλέγγυα αισθήματα και πράξεις, την αγωνία και αγώνα για το σύνολο.

3. Την χαρακτηρίζει η ενσυναίσθηση (empathy) και η στόχευση στο γενικότερο όφελος.

4. Η δράση της που άμεσα ή έμμεσα διαπνέεται από το αίσθημα της προσφοράς, διαπερνά την κοινωνική διαστρωμάτωση κάθετα ή/και οριζόντια.

5. Αφορά σε γυναίκες που ανέπτυξαν πέρα από την επαγγελματική και παράλληλη δράση με υπέρβαση ή προσωπικό κόστος.

6. Τα Βραβεία “CAREEάτις” επιβραβεύουν γυναίκες που προβάλλουν ευγενή ιδανικά όπως φιλοπατρία, ανιδιοτέλεια, διαθέτουν ήθος και επιδεικνύουν πνεύμα συναινετικό υποβοηθώντας την υγιή διάρθρωση της κοινωνίας.

7. Έχει σαφείς θέσεις και απόψεις συμμεριζόμενη την φιλοσοφία της οργάνωσης για ισότιμα συμμετοχική κοινωνία των φύλων.

8. Τα Βραβεία “CAREEάτις” επιβραβεύουν γυναίκες-καταλύτες που διακρίνονται για τις αξίες που πρεσβεύουν ή εκφράζουν εμπράκτως, την ανιδιοτελή σύμπλευση τους με αρχές, αξίες και ιδανικά.

Τα βραβεία υλοποιήθηκαν με χορηγία απο το ΕΜΔΓ του Υπουργείου Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξης Κύπρου.

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Αμαλία μου, καλή πορεία και πάντα δημιουργική, εύστροφη και κυρίως "καλή άνθρωπος (αρχαϊστί ο άνθρωπος και η άνθρωπος, ο παις και η παις)".
    Φιλιά Π3πη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέπη μου για την βράβευση και τις ευχές. Συγχαρητήρια στον Ο.Γ.Ε.Ε. Λεμεσού για την εξαιρετική προσφορά του σε όλους τους τομείς Παγκύπρια και για τις ευκαιρίες που δίνει σε όλες τις γυναίκες της Κύπρου. Νάστε καλά! Φιλιά Αμαλία

      Διαγραφή